Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer ....... - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Wiebe en Anneke Nauta Bodt - WaarBenJij.nu Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer ....... - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Wiebe en Anneke Nauta Bodt - WaarBenJij.nu

Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer .......

Door: Anneke en Wiebe

Blijf op de hoogte en volg Wiebe en Anneke

18 Mei 2010 | Oostenrijk, Krems an der Donau

Zoals de titel al verraad plakken we de ene kilometer aan de andere en zijn het er toch weer tussen de 60 en 70 km per dag. Het weer zit aardig mee vooral de soms keiharde wind is uitsluitend in de rug. Jammer dat we geen zeil bij ons hebben, echter we fietsen en hebben geen zeiltocht over de Donau.

Het land Oostenrijk is nog steeds wel een beetje zoals we 30 jaar geleden hebben ervaren. Veel eikenhouten interieurs en het eten is toch veelal " Schnitzels".

Melk en Linz mooie plaatsen en nu in Krems zien we ook historische gebouwen, kloosters, kastelen enz.

Woensdag gaan we er nog eens 60 km tegenaan en dan donderdag nog een klein rukkie naar Wenen.

• 18 Mei 2010 - 19:02

Saskia:

Vooral doorgaan! Geniet ervan! Dikke kus!

• 19 Mei 2010 - 21:00

Daan:

Zo te zien is het weer gelukkig weer wat beter, fijn! Enne neem gerust een extra schnitzel, die fietsen jullie er toch zo weer af hihi.... Hier gaat alles goed hoor kleine Sepp heeft zijn duim ontdekt en laat hem niet meer los..... Dikke zoen van ons alle 3.

Wiebe en Anneke

Welkom op de site van Wiebe en Anneke. In mei 2010 gaan we een fietstocht maken langs de Donau van Passau naar Wenen. Wil je ook zien wat daar voor moois te beleven valt, bekijk dan zo af en toe deze site.