Staartje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wiebe en Anneke Nauta Bodt - WaarBenJij.nu Staartje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wiebe en Anneke Nauta Bodt - WaarBenJij.nu

Staartje

Door: Wiebe, fotograaf Anneke

Blijf op de hoogte en volg Wiebe en Anneke

31 Maart 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Elke dag in Vietnam had wel een verrassing. Echter ook het vertrek is niet zonder verrassing verlopen. Vanwege hevige regen en onweer konden we niet landen in Kuala Lumpur, dus vlogen we door naar Pinang en 's avonds/'s nachts weer alsnog naar Kuala Lumpur en daar met een vliegtuig vol in een 5 *****hotel en om 3 uur pas in slaap.
Dus we hadden nog een dag om met stralend weer samen met een stel medepssagiers de stad in te gaan na een heerlijk ontbijt.
Een Maleisische bood spontaan aan ons een deel van de stad te laten zien en het vervoer uit te leggen (via de ondergrondse) en ons naar de "Twin Towers en de chinese markt te begeleiden.

Kortom leuk en nu staan we weer op het vliegveld te wachten op de vlucht van zaterdag nacht met de bedoeling om zondagmorgen aan te komen op Schiphol.

• 31 Maart 2007 - 15:18

Hans:

Welkom thuis. Wat een belevenissen!!!

• 31 Maart 2007 - 18:13

Marina & Henk:

Wij hebben Jullie Reisverslag en foto's met plezier gelezen en bekeken! En een beetje jaloers ben ik.
    Anneke en Wiebe WELKOM thuis.

• 07 April 2007 - 16:26

Annelien:

Hoi! Hier een berichtje van jullie mede gestrandde reizigers uit Lemelerveld:-) Leuke site hebben jullie zeg! En de foto's zijn erg herkenbaar:-) Succes met verhuizen. Een zonnige groet uit L'veld, van Jannie en Annelien.

• 13 April 2007 - 16:49

Wilco:

Ziet er allemaal mooi uit... dat zijn dé trips ;-)