Bijna zover - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Wiebe en Anneke Nauta Bodt - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Wiebe en Anneke Nauta Bodt - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Wiebe en Anneke

14 Februari 2007 | Nederland, Huizen

Het is bijna zover.
Aanstaande zaterdag vliegen we met Malaysia airways om 12.00 uur naar Kuala Lumpur, een vlucht van 13 uur, Hier is het dan één uur s'nachts maar de plaatselijke tijd is daar dan zeven uur 's morgens. Drie uur later vliegen we dan naar Hanoi en die vlucht duurt ook ongeveer drie uur. Het is dus al dik in de middag, zondag 18 februari (in Vietnam is het dan nieuwjaardag) dat we kennis gaan maken met het verre Vietnam.
We hebben er ontzettend veel zin in.
Spannend!!!!!!
Vanuit Vietnam gaan we proberen af en toe een bericht of fotoos op deze site te plaatsen.
Nu nog even de laatste spulletjes inpakken.
Volgend bericht vanuit Vietnam!

• 14 Februari 2007 - 14:20

Monique:

Leuk Anneke en Wiebe, dat het nu zover is! Wij vonden het prachtig en hebben in 12 dagen ook veel gezien. Pho 24 in Hanoi heeft heerlijke vietnamese soep! Echt een aanrader! Geniet van jullie reis. Groetjes uit Shanghai.

• 14 Februari 2007 - 14:20

Monique:

• 14 Februari 2007 - 20:42

Sas, Marc, Bram En .:

Lieve W&A heel veel plezier en genieten he? Wij wensen jullie een overgetelijke reis toe. Geniet ervan nu deze langgekoesterde wens in vervulling gaat.

Liefs Sas, Marc, Bram en ...

• 14 Februari 2007 - 21:02

Mariëtte:

Hoi Anneke en Wiebe,
    Nogmaals goede reis!Ik kijk uit naar jullie belevenissen! Groet vanuit Huizen!

• 15 Februari 2007 - 18:10

Joke & Rik:

Anneke & Wiebe
    Eindelijk is het nu bijna zover.Geniet van jullie reis. Wij volgen jullie via deze site. Houd hem tussen de lijnen! Veel plezier.

• 15 Februari 2007 - 23:07

Peter & Trees:

Heel veel fietsplezier en weinig zadelpijn! We gaan jullie vanuit de luie stoel lekker volgen.
    Goede vlucht en behouden thuiskomst!

• 16 Februari 2007 - 12:20

Rob & Linda:

Bon voyage. Wij zullen aan jullie denken. Veel "pedal"plezier gewenst en tot wederziens.

• 16 Februari 2007 - 20:33

Hans:

Wiebe en Anneke, Een goede vlucht en aankomst (en hopelijk weinig lekke banden onderweg!!)

• 18 Februari 2007 - 09:25

Marten En Ellen:

lieve wiebe en anneke we zijn in afwachting van jullie prachtige verhalen uit vietnam!een andere wereld! veel genieten daar ook van elkaar liefs marten en ellen